2017. szeptember 10., vasárnap

Oyooma Eikuukan

Végre kész lett. Nem tudom már mikor kezdtem el, mert közbejött egy csúnya torokgyulladás is, aminek még mindig van hátraléka..(Fáj a mellkasom levegővétel közben meg ilyesmi) Remélem nem túl sötét a szín..ennyit tud a maped, de én nagyon megszerettem az árnyalatait.
Követek egy két embert, aki remekül bánik a színekkel, nekem még valahogy nem sikerült elsajátítani a dolgokat ^^"
Legalábbis még úgy látom, lenne mit tanulni ezen a téren is..
A ruhája elég random, majd még finomítok rajta..de tuti valami törzsi lesz, mint Aabelnek.
(Jaj az a gyerök, rágondolok, már égek a vágytól, hogy rajzoljam...*türtőzteti magát* )
Jó hosszú munka volt, naponta dolgoztam rajta egy kicsit.

Még ma jelentkezni fogok, ha minden a tervek szerint halad, mivel elkezdtem a karakterlapokat is festeni. Viszonylag gyorsabb, mint ha színeznék...
Addig is ne rosszalkodjatok ~
(Gyerekek ez a Mizo kávé nem is olyan rossz - csak nekem drága, hogy naponta ilyenekre költsek - Próbáljátok ki. Mondjuk mivel én sima kávén élek, sok tejjel kíváncsian várom a hatását...)

Pá ~

2 megjegyzés:

  1. Helló csajszi ! Mielôbbi gyógyulást kívánok. Én kávé fan vagyok, majd amint alkalmam nyílik kipróbálom ezt Mizo kávét. Várom a festéseket mert neked az akvarell nagyon kezedre áll szerintem. Dögös kis csaj kerekedett ki ebbôl a rajzból ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi csaj! ^^ Már javulgat, de néha olyanokat köhhentek, hogy csak nézek xDD
    Kávét illetően nem ehhez az ízhez vagyok szokva, nem mondom, hogy rákapok, de kellemeset csalódtam (van a sok tejes verzió is, még azt mindenképpen megkóstolnám)...
    Már nem egyszer mondod a festés dolgot..kezdem elhinni xD De mondjuk gyorsabb technika is, spórol nekem némi időt így meló mellett :P Sajnos elcsúsztam a feltöltéssel, de hiába ígérgetek itt félre, akkor is felrakom..nem futamodok meg :P Oyooma színezése valahogy nem jön be most perpill, ceruzás verziója elég giccses lett ^^" No de valahonnan ki kell indulni..(hú most kisregénynek tűnik, amit írhattam, de ez vagyok én xD)..

    VálaszTörlés